28.9.11

Maxi etek modasına Dide'm den kelebek maxiiiiii :))

  Evet sevgili okurlarım.. Heryer maxi etek kaynıyor.. fiyatlarıda az buz değil hani (benim gibi çalışmayana) ;) özellikle facebooktan satılanlar..Dide'min  BİRİCİK ANNESİnden bir teklif geldi daha bir hafta öncesi.. '' gel kızım gidelim halk pazarına sec istediğin kuması bu etek senin:)) Gözler parladı tabi ;))

   Gittik neyse sectim kumaşımı. Kocaman bir kelebeği var üzerinde görür görmez asık oldum hayal ettim aldım :))




                       Buyrun bakalım beyenecekmisiniz maxi kebeleğimizi :)))







 Sıcağı sıcağına çektiğim fotolar daha yeni cıktı fırından ... :) cok tatlı olmamısmı? Anacığımın elciğezlarına sağlık.. :)


                                                          Buda bel kısmı lastikli ;



                         Buda üzerimdeki hali . Kombinleyemedim daha taze maximizi:) Şimdilik idare edin..:) Kombinlediğimdede fotografları paylaşırım inşaallah;)





 Sizinle paylaşmak istedim.. fikir edinebilelim amacıyla..

Sevgilerrr ;)
  

2 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Güzel bir etekmis, yaz baslangici keske alsaymissin beyaz oldugundan bayagi giyerdin.
Benimde yok bir maxi etegim :/ Ins. kismetse alicam ama önüme cikmiyorki magazalarda..

DİDE'M dedi ki...

evet canım biraz gec oldu. zaten havalarda sogudu maalesef daha giyip cıkamadım havalar güzelleşirse artık. Ya da seneye :)
Aslında cok basit bir yapımı var 15 dk da yaptı eteği annem. keşke cesaret etsemde otursam o makinaya.. dikiş makinan varsa yapım aşamalarını bir başka maxi etek yapımında fotograflayıp koyarım canım:) sevgiler..