4.10.11

AKSESUARLARIMDAN...





Paylaştığım bu takıların bazılarını ben yaptım bazılarını ise yeniledim;





Bu gördüğünüz beyaz boncuklu bileklik annemin bilekliğiydi. Ancak bazı yerleri metal oldugundan zamanla küflenmeye baslamıstı. Oküf olan yerlerin üzerinde kurdelalardan fiyonk yaptım. Nasıl olmuş :)


 Bunlar ise hepimizin bildiği gibi 4 sene öncesinde moda olan normal boncuk bilekliklerimdi, rüküş olmaktan kurtulmaları için yine üzerine kurdeladan fiyonk ve kolya uçlarıyla modaya uydurdum ;)


Bunları birlik te taktıgınızda daha şık duruyorlar...




Buda benim yaptıgım inci kolye.. Boncuklarımızı normal gögse kadar ipe dizdim. Ardından koluma taktığım yada saatime kordon olarak kullandıgım şifon bezimizi kolyenin etrafına doladım ve boyun tarafına gelincede uclarından bagladım.. Cıkarıp sadede kullanılabilir..




Bunuda güzel amasramızdan aldım.. 5 tl tutarında cokkk beyendimmm  :))





Bunuda sevgili arkadaşım Derya 'nın hediyesi :)) Çok şirin değilmi?




Sevgiyle kalın.. :))

Hiç yorum yok: