27.9.11

YA BİSMİLLAH DİYELİM

SELAMÜN ALEYKÜM ..

     Öncelikle biraz kendimden bahsedeyim.. Malumuz ilk yazım olacak bu.. Açıkçası blokla ilk tanışmam,  atamam olmadığından ve evde yapacak birseylerim olmamasından dolayı net ortamında evde ne yapabilirim? sorularıyla basladı.. Bir işiniz olmayınca uğraşı istiyorsunuz dolayısıyla.. Baktım ki bir çok hanım kendine blok açmış evde yaptıkları güzellikleri bloklarında hem paylaşıyorlar hemde hanımlara fikir veriyorlar.. çok hoşuma gitti .. Haydi Dığdem sende katıl bu işe:)
     Blok acarken zorlanmadım değil hani. hele blok isminde hayli zorlandım.. Kendime en uygununu da buldum sonunda ''DİPLOMALI EV KIZI'' :))
     Hayalim öğretmen olmaktı.. ve bana en uygun olanda beden eğitimi öğretmenliğiydi.. Ancak Kpss beni perrr perişan etti.. Sonrasında pilatese merak sardım.. sporcu kimliğimle bir meslek daha edinebilmek beni pilates eğitmenlik programına katılmaya sevk etti.. Sevdimde kendilerini:) hatta bana huzur verdiğide kesin!!
   Şu aralar evimde pilates seansları veriyorum.. hem sevdiğim bir işi yapıyorum hemde öğrencilerimin vücutlarındaki olumlu değişim ve ardından yüzlerindeki mutluluk ifadesi benide mest ediyor ediyor.. :)



Böyle güzel bir salonda programa katıldım.. Sakarya'da.. 10 kişilik bir eğitmen kadrosuyla.. Çok güzel bir programdı gerçekten:)

Fırsatı olan herkese pilates gercek adıyla ' kontrolojiyi' öneriyorum. Yalnızca bedeniniz için değil ruhunuza da iyi geliyor:)

Gelecek postumda eğitimden fotoğraflar olacak.. bi kaç hareketle birlikte:)
.Sağlıkla ve sevgiyle kalın ... :)
   

3 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Pilates hic yapmadim bilgimde var diyemem ama cok duyuyorum...
Bende karin,popo ve bacak calismalarinin oldugu DVD den evde bazen acip yaptigim oluyor hepsi bu. Arada bloguna bilgi eklersen sevinirim ;)
Sevgiler

KelebekGibi dedi ki...

Hee bu arada blogun hayirli olsun :) Nice güzel paylasimlar yasaman dilegimle, banada beklerim.

DİDE'M dedi ki...

teşekkür ederim canım.. inşaallah güzel paylaşımlar yapıcazz :)

Pilatesi tanıtıp ardından bircok post hazırlayıp size yardımcı olacagına inandıgım hareketleri fotograflandıracagım..
Aklımda böle projeler var :)) burdan bile zayıflatırım ben insanı hehe :)))